Producenci

Waluty

REGULAMIN

R E G U L A M I N

 

1.PODSTAWOWE  INFORMACJE.

Właścicielem i administratorem sklepu internetowego WWW.FAJNEFURY.PL  jest  firma:

F.H.U. YARMO Angelika Jarmołowicz

ul.Posłusznego 44/4

85-795 Bydgoszcz

(adres prowadzenia działalości i adres do korespondencji)

NIP 554-128-29-81

REGON 092978228

Od poniedziałku do piątku , godzinach 9.00-17.00 pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu : 783-222-946 

Przez 24H na dobę możecie Państwo wysyłać nam zapytania i informacje drogą mailową : POCZTA@FAJNEFURY.PL

 

2.  Z  A  M  Ó  W  I  E  N  I  E .

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są dostępne „od ręki” jeżeli w pasku stanu magazynowego widnieje informacja- „jest”. Jeżeli  znajduje się w nim informacja –„nie ma”- towar został sprzedany i wkrótce zostanie usunięty ze sklepu. Dla Państwa wygody nie umieszczamy w naszym sklepie towarów niedostępnych lub dostępnych na zamówienie i dokładamy wszelkich starań, aby towary sprzedane natychmiast znikały z oferty.

Większość oferowanych przez nas produktów jest fabrycznie nowa z wyjątkiem modeli pochodzących z prywatnych kolekcji ,których stan jest dokładnie określony w opisie produktu.

Oferujemy również naszym klientom modele uszkodzone. Uszkodzenia i wady podane w ich opisie nie mogą być powodem reklamacji. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy innych uszkodzeń powstałych w czasie wysyłki.

Wszystkie ceny widoczne w sklepie są cenami brutto i nie zawierają kosztów wysyłki.

Aby zamówić wybrane towary należy kliknięciem umieścić je w „koszyku”. Po zakończeniu zakupów należy w formularzu zamówienia podać niezbędne  dane teleadresowe  ,które zostaną użyte przez naszą firmę wyłącznie do realizacji  wysyłki. Następnie złożone zamówienie potwierdzacie Państwo drogą mailową. 

Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT. 

Jeżeli chcecie Państwo otrzymać fakturę –prosimy o informację o tym w „uwagach klienta” w formularzu zamówienia oraz o podanie wszystkich danych potrzebnych do jej wystawienia tj.

-nazwę firmy

-adres firmy

-NIP

Realizacja Państwa zamówienia ,z wysyłką na terenie Polski, nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przez nas wpłaty lub potwierdzenia przez Państwa  informacji o wyborze wysyłki za pobraniem.

Koszty wysyłki na terenie Polski (bez względu na ilość zakupionych produktów) wynoszą:  

-POCZTA POLSKA -wpłata na konto   - 14PLN
-POCZTA POLSKA -za pobraniem       - 20PLN

-KURIER INPOST   -wpłata na konto   - 12PLN
-KURIER INPOST   -za pobraniem       - 19PLN

W przypadku zamówień o wartości 500zł i większej –pokrywamy koszty wysyłki !!!

 

W przypadku zamówień z wysyłką poza granice Polski ,bardzo prosimy przed ich złożeniem o przesłanie na nasz adres mailowy listy produktów ,których zakupem są Państwo zainteresowani oraz kraju ,do którego ma być zrealizowana wysyłka.

Czas realizacji zamówień z wysyłką poza granice Polski  jest zależny od kraju docelowego -możemy go określić po otrzymaniu od Państwa adresu wysyłki.

Koszt wysyłki zagranicznej jest zależny od łącznej wagi zamawianych produktów i możemy go określić po otrzymaniu listy interesujących Państwa  produktów.

Przesłanie do nas listy produktów wraz z adresem wysyłki zagranicznej nie stanowi formalnego zamówienia ,a ma na celu jedynie oszacowanie dla Państwa jej kosztu oraz czasu realizacji.

 

3.  P  Ł  A  T  N  O  Ś  Ć .

Za towary zakupione w naszym sklepie możecie Państwo płacić na dwa sposoby:

-przelewem bankowym- po potwierdzeniu zamówienia należy dokonać  wpłaty na rachunek :

posiadacz rachunku: 

F.H.U.YARMO Angelika Jarmołowicz

bank :                              ING Bank Śląski

nr rachunku :   88 1050 1139 1000 0090 9109 4210

-za pobraniem pocztowym – przy odbiorze paczki płatność pobierze listonosz lub kurier.

 

4.  MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” możecie Państwo zrezygnować z towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny.Należy nas o tym fakcie poinformować w ciągu 14 dni od dokonania zakupu (tj. otrzymania przesyłki). Towar należy odesłać niezwłocznie ,nie później niż w terminie 14 dni .                                                                    

Do zwracanego towaru prosimy dołączyć kopię dowodu zakupu - paragonu fiskalnego lub faktury VAT , dokładne dane nabywcy oraz nr konta bankowego lub adres, na który mają być zwrócone pieniądze.

Zwrot gotówki prześlemy Państwu przelewem bankowym na wskazane przez Państwa konto lub przekazem pocztowym na wskazany adres w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru . Zostaną Państwo również poinformowani pisemnie o przyjęciu zwrotu towaru, co do którego złożono skuteczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.   

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki z towarem odkryją Państwo jego wady lub uszkodzenia powstałe w czasie transportu – po konsultacji z nami prosimy o jego odesłanie na nasz adres podany w p.1 regulaminu.           

Reklamowany towar w zależności od Państwa decyzji i jego dostępności : wymienimy Państwu na identyczny, zaproponujemy inny dostępny produkt z naszej oferty lub zwrócimy jego równowartość. Koszt wadliwego towaru i odesłania go do nas zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przez nas przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji jednak nie później niż w ciągu 7dni. 

 

5. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dane osobowe klientów są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia ,w związku z tym mogą być przekazane podmiotom realizującym dostawę zakupionych towarów do klienta.

Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich modyfikowania lub usuwania.

Dane są przekazywane przez klientów dobrowolnie .

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Sklep internetowy Shoper.pl