12

[11.07]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Twoja paczka zostanie nadana jutro.

KUP W PRZECIĄGU:

JAK DOKONAĆ ZWROTU?
  1. Aby dokonać zwrotu kliknij okrągłą żółtą ikonkę poniżej.
  2. Wypełnij krótki formularz zwrotu (pozycje oznaczone gwiazdką są obowiązkowe) i wybierz rozmiar paczki.
  3. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail i SMS.
  4. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń z niego starą etykietę. Pamiętaj! Na przygotowanej paczce nie powinna znajdować się żadna etykieta nadawcza, której dane mogłyby wprowadzić w błąd firmę kurierską. Zadbaj o staranne zapakowanie przesyłki i wyraźnie umieść na niej 10-cyfrowy kod zwrotu (możesz go napisać markerem lub długopisem).
  5. Nie musisz drukować etykiety!
  6. Paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie Inpost – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  7. Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! 

 

                                                      

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl