Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Bugatti 41 Royale 1927 RIO 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala-1:43. Wymiary: długość-13,5cm, szerokość-4,5cm, wysokość-5cm. Producent-RIO.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti 57S Tank Le Mans 1937 Sibur 1:43
Metalowy model samochodu wyścigowego z elementami z tworzywa. Skala-1:43. Producent - Sibur. Nr 2002. Kalkomania w zestawie. Gablotka . UWAGA!!! Gablotka posiada zarysowania.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti Veyron 16.4 2005 Salvat 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala modelu- 1:43. Wymiary modelu: długość-10cm, szerokość-4cm, wysokość-3cm. Producent- Salvat. Gablotka+ blister.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti EB 110 black Revell 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala -1:43. Wymiary: długość-10cm, szerokość-4,2cm, wysokość-2,5cm. Producent -Revell. Kolor -blue. Nr 08505. Seria limitowana- 3539 szt. Kolor- black. Otwierane drzwi i pokrywa silnika. Gablotka+ kartonik.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti EB 110 S silver Revell 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala -1:43. Wymiary: długość-10cm, szerokość-4,2cm, wysokość-2,5cm. Producent -Revell. Kolor -blue. Nr 08503. Kolor- silver. Otwierane drzwi i pokrywa silnika. Gablotka+ kartonik.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti EB 110S Pace Car Revell 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala -1:43. Wymiary: długość-10cm, szerokość-4,2cm, wysokość-2,5cm. Producent -Revell. Kolor -blue. Nr 08507. Kolor- silver. Otwierane drzwi i pokrywa silnika. Gablotka+ kartonik.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti Royale Coupe de Ville 1930 Solido 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala-1:43. Wymiary modelu: długość-13,5cm, szerokość-4,4cm, wysokość-3,9cm. Producent-Solido. Nr 4036. Gablotka.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti Chiron blue/white Maisto 1:24
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala-1:24. Producent-MAISTO. No 32509. Kolor-blue/white. Otwierane drzwi. Kartonik.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Bugatti Chiron 2016 Salvat 1:43
Metalowy model samochodu z elementami z tworzywa. Skala-1:43. Wymiary modelu: długość-10,5cm, szerokość-4,5cm, wysokość-2,5cm. Producent-Salvat. Gablotka+blister-box.
Dostępność: jest w magazynie
Wysyłka w: 48 godzin
Ettore Bugatti, założyciel marki Bugatti, urodził się 15 września 1881 roku w Mediolanie we Włoszech. Jego rodzina była związana z sztuką i rzemiosłem artystycznym, a sam Ettore od najmłodszych lat przejawiał zamiłowanie do motoryzacji. Jego ojciec, Carlo Bugatti, był cenionym projektantem mebli i artystą, a matka, Teresa Lorioli, pochodziła z rodziny związanej z produkcją instrumentów muzycznych.
Wczesne lata życia Bugattiego były naznaczone pasją do inżynierii mechanicznej. Już w młodym wieku wykazywał zdolności konstrukcyjne, a jego fascynacja motoryzacją skłoniła go do podjęcia studiów inżynierskich. Po ukończeniu nauki jego pierwszym miejscem pracy było przedsiębiorstwo Deutz AG, niemiecki producent silników. Następnie Bugatti przeniósł się do Mercedesa, gdzie również pracował jako projektant samochodów. Praca w tak renomowanej firmie przyczyniła się do dalszego rozwoju jego kariery. W kolejnych latach Bugatti pracował dla wielu różnych firm motoryzacyjnych we Włoszech, Szwajcarii i Niemczech.
W 1909 roku Bugatti założył własną firmę samochodową w Molsheim, w Alzacji. Jego podejście do projektowania było niezwykle innowacyjne, a samochody Bugatti szybko zdobyły uznanie za doskonałe połączenie elegancji, wydajności i technicznej perfekcji. Ettore Bugatti był nie tylko inżynierem, ale także artystą. Jego podejście do projektowania samochodów można porównać do tworzenia dzieł sztuki. Każdy model Bugatti był unikatowy, z dbałością o najdrobniejsze detale, co sprawiło, że marka stała się synonimem luksusu, a jej klientami byli ludzie z pierwszych stron gazet.
Niestety pasmo sukcesów przerwał wybuch II wojny światowej. Niemieckie wojska okupacyjne przejęły fabrykę Bugatti. Produkcja samochodów cywilnych została przerwana i rozpoczęto produkcję podzespołów do samolotów.
Niestety, po II wojnie światowej, firma Bugatti napotykała na trudności finansowe, co ostatecznie doprowadziło do przejęcia przez różne podmioty. Mimo to, dziedzictwo Ettore Bugattiego w świecie motoryzacji pozostało trwałe, a jego wkład w rozwój samochodów sportowych i luksusowych jest niezapomniany. Ettore Bugatti zmarł 21 sierpnia 1947 roku. Po jego śmierci firma znalazła się w bardzo trudnej sytuacji finansowej. W 1956 roku przedsiębiorstwo zostało przejęte przez firmę Hispano-Suiza, która próbowała utrzymać markę przy życiu, niestety bez powodzenia.
W 1987 roku włoski przedsiębiorca Romano Artioli zakupił markę Bugatti i próbował przywrócić jej dawny prestiż. Artioli zainwestował w nową fabrykę w Campogalliano, we Włoszech, która miała być miejscem produkcji nowego modelu Bugatti EB110. Samochód ten zadebiutował w 1991 roku z silnikiem V12 o czterech turbosprężarkach. Mimo wysiłków nowego właściciela, przedsięwzięcie nie odniosło sukcesu finansowego, a firma Bugatti ogłosiła bankructwo w 1995 roku.
W 1998 roku kolejna próbę reaktywacji marki podjął koncern Volkswagen AG. Zakupił on prawa do marki Bugatti, a także pozostałości po poprzednich próbach ożywienia firmy. Postanowiono kontynuować tradycję Bugatti. Marka powróciła do rodzinnego Molsheim, gdzie powstała nowa fabryka. Nowa era dla Bugatti rozpoczęła się wraz z debiutem modelu Bugatti Veyron 16.4 w 2005 roku. Pod skrzydłami koncernu Volkswagen, auta Bugatti stały się ponownie synonimem najwyższego luksusu i osiągnięć technicznych. Osiągi modeli Veyron, Chiron oraz późniejsze wersje, w tym Bugatti Chiron Super Sport 300+, potwierdziły pozycję marki i „rzuciły rękawicę” innym producentom supercarów.